První

Peugeot 3008 HYbrid4 - první "full" diesel hybrid na světě, vznětový motor využívá vysokotlaké vstřikování typu common rail DELPHI

 

 

DW10C Diesel Hybrid 2,0 HDI DPF - Euro V

 

Motor DW10CTED4 byl využit v kombinaci s elektromotorem v konfiguraci "full" hybridu.

 

Peugeot 3008 HYbrid4 je vybaven:

 

- vznětovým spalovacím motorem s výkonem 120kW a kroutícím momentem 340 Nm

 

- elektromotorem s výkonem 27kW a kroutícím momentem 160 Nm

 

- startérem/elektromotorem s výkonem 15kW

 

Maximální výkon je 147kw / 200hp, kroutící moment je 500 Nm.

 

Vozidlo může být provozováno v následujících režimech:

 

- v I/C módu (pouze spalovací motor, náhon na přední kola)

 

- v asistovaném I/C módu (spalovací motor +, náhon na přední kola s podporou elektrického pohonu na kola zadní).

 

- v čistě elektrickém módu (náhon pouze na zadní kola, spalovací motor není v provozu)

 

- oba módy v trvalé kombinaci (4WD, v provozu jak elektrický, tak spalovací motor, trvalý náhon na všechna 4 kola).

 

UPOZORNĚNÍ pro servisy a diagnostická centra:

 

Jakékoli zacházení s tímto vozidlem vyžaduje speciální proškolení, nezbytným základem je proškolení a certifikace pro zacházení s elektrickými systémy (odpovídající národním normám - požadavkům).

 

Dokumenty, které jsou k dispozici v systému DIRECT EVOLUTION DELPHI:

 

• Aplikační data pro vozidla

 

• Diagnostický manuál DDNX382, speciální manuál DDNX381, dílenský manuál DDNX341C budou k dispozici pouze pro ty, kteří absolvují speciální školení

 

• Diagnostické programy jsou k dispozici v systému DIAMAND DELPHI YDT450 nebo YDT460.