KONČÍCÍ GENERACE ŠKODA FABIA SE NEDOSTANE KE VŠEM ZÁJEMCŮM

Škodu auto doslova zaskočil zájem o končící generaci modelu Fabia. Automobilka se snažila všem zákazníkům vyhovět a tak i zavedla ve své výrobně mimořádné směny, nicméně i tak nestihla pokrýt veškeré zájemce a tak chce tuto skutečnost kompenzovat zákazníkům tak, že jim nabídne přednostně novou Fabii, která se má na trhu objevit v polovině listopadu.

"Za poslední léta jsme neměli na domácím hřišti tak úspěšný výběhový model, jako v tomto případě. Zájemce pečlivě evidujeme a tito budou prvními, kterým nabídneme novou generaci," uvedl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček. Fabia bude mít světovou premiéru na pařížském autosalonu na začátku října. Od 7. října si ji budou moci prohlédnout i zájemci z tuzemska na akci Designblok 2014 v Praze.

O ceně nové Fabie se podle Vlčka v současnosti diskutuje v mateřském koncernu VW. "Již nyní mohu slíbit, že se bude jednat o velice atraktivní nabídku," řekl pouze. Akční cena končící Fabie začíná na 219 900 Kč.

Škoda stejně jako ve všech měsících tohoto roku zaznamenala v červenci růst a opět byl výrazný a sice 30 procent oproti minulému roku, což znamená 5 508 vozů. Jedná se tedy také o nejlepší červenec v historii automobilky a dohromady již 9. měsíc v řadě kdy Škoda zaznamenala růst a tak samozřejmě očekává nárůsty i nadále a je více a více přesvědčena o tom, že se letos bude jednat o rekordní rok v prodeji vozidel.

V červnu automobilka zahájila nabídku vozů s operativním leasingem pro soukromé osoby. Tato nabídka byla pro zatím využita 700 lidmi. Do konce roku očekává podle Vlčka více než 1000 nových klientských smluv. Nabídku modelů chystá dál rozšiřovat. "Za skutečně významný a důležitý považuji fakt, že se jedná o úplně nové zákazníky, kteří dosud u naší značky nebyli," podotkl.

Mimo jiné také automobilka mění design svých center za modernější, ale bude to trvat ještě delší dobu než se dostane na všechna centra, kterých je pro zatím kolem 230 a z toho 24 s novým kabátem.

Do konce letošního roku Škoda zároveň plánuje rozšíření programu prodeje ojetých vozů Škoda Plus na 100 prodejních míst. Prodej ojetých aut by měl stoupnout zhruba o 5000 na 30 000 aut.